G'day im from australia and would like some help on my sp 525 09 i have VHST 28 MM dell'orto with throttle position sensor i want to
replace with a TMX MIKUNI 35 MM how do i get it to work do i have to join 2 of the 3 wires they are black/blue,white and orange does any one know which two have to be joined so i can use the mikuni carb??? i have a tyga stainless exhaust and carbon can ,v-force 3 reed block and standard carb
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Throttle Postion Sensor
Iniziato da pesty1974, Mar 27 2011 11:40
2 risposte a questa discussione
#1
Inviato 27 March 2011 - 11:40
#2
Inviato 27 March 2011 - 12:23
that may be a problem, it's very difficult to change carburetor in sp525 becouse the ecu goes in protection mode.
you could use a zeeltronic and adapt an rgv 250 tps.
you could use a zeeltronic and adapt an rgv 250 tps.
#3
Inviato 27 March 2011 - 14:01
hello, you can check information on this thread, but it is in italian
http://www.mitoclub....showtopic=78444
http://www.mitoclub....showtopic=78444
"Idem per spuntare in salita, io riesco a spuntare con il motore ad appena 2000 giri, con il 2T devi stare come minimo al doppio dei giri! E da quì se ne deduce anche l'affidabilità e la durata del motore perchè la mia frizione non viene sollecitata come nel 2T e per di più il motore avendo 4 fasi ansichè 2, durerà come minimo il DOPPIO!"
Ex proprietario Mito 1 Lucky , Mito 2 Lawson. I miei grandi amori incompiuti. Moto attuale: RS 250 Chesterfield.
Ex proprietario Mito 1 Lucky , Mito 2 Lawson. I miei grandi amori incompiuti. Moto attuale: RS 250 Chesterfield.
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