Tuning The Mito
#1481
Inviato 22 October 2014 - 20:29
#1482
Inviato 23 October 2014 - 12:05
bubagan, il 22 October 2014 - 20:29, ha scritto:
Devo vedere se io ne ho avanzate ma non mi pare
Bubagan ti dico anche un altra cosa facendole in modo da togliere la vite originale e mettendone una in titanio si risparmia anche un sacco di peso
#1483
Inviato 23 October 2014 - 12:09
Notando che questo particolare indispensabile per avere un buon mezzo in pista non viene quasi mai curato l'ho segnalato. E' relativamente facile da realizzare e costa poco, però l'incidenza sulla guida è elevata.
Sono tante le cose da fare che spesso sono omesse.
We never did such tests. And we never had sophisticated instruments. 'Try and see' was always used. And no simulations! (CIT. Jan Thiel)
#1484
Inviato 23 October 2014 - 14:16
Inviato dal mio GT-I9301I utilizzando Tapatalk
#1486
Inviato 27 March 2015 - 12:54
La marmitta di riferimento è la SP '95. La curva da considerare è quella "SP". I punti da segnalare sono:
- 15 gradi, 11.300 giri.
- 6 gradi, 12.400 giri (provate in alternativa 7 gradi, 12.400 giri).
Provate e aggiornatemi.
We never did such tests. And we never had sophisticated instruments. 'Try and see' was always used. And no simulations! (CIT. Jan Thiel)
#1487
Inviato 27 March 2015 - 13:24
{mRk}, il 27 March 2015 - 12:54, ha scritto:
La marmitta di riferimento è la SP '95. La curva da considerare è quella "SP". I punti da segnalare sono:
- 15 gradi, 11.300 giri.
- 6 gradi, 12.400 giri (provate in alternativa 7 gradi, 12.400 giri).
Provate e aggiornatemi.
Marko il primo punto a 17 gradi a quanti regimi è fissato? Non l'hai specificato come per gli altri
#1488
Inviato 27 March 2015 - 13:38
Messaggio modificato da {mRk} il 27 March 2015 - 13:38
We never did such tests. And we never had sophisticated instruments. 'Try and see' was always used. And no simulations! (CIT. Jan Thiel)
#1490
#1491
Inviato 28 March 2015 - 09:03
We never did such tests. And we never had sophisticated instruments. 'Try and see' was always used. And no simulations! (CIT. Jan Thiel)
#1492
Inviato 03 April 2015 - 08:36
Nella seconda foto potete vedere come va deve essere modificato il pacco lamellare Mito. Così modificato assomiglia al pacco TM.
We never did such tests. And we never had sophisticated instruments. 'Try and see' was always used. And no simulations! (CIT. Jan Thiel)
#1493
Inviato 22 July 2015 - 18:06
#1494
Inviato 25 April 2016 - 20:28
(I don't see picture of link on a lot of post to my computer in france)
what do you think of plastic for front brake (it is used for supercity) ?
I used air filter kd air and carbon, very good product.
Messaggio modificato da cugino il 25 April 2016 - 20:29
#1495
Inviato 06 May 2016 - 09:44
I'm no longer active in the CMC forum. Currently I spend more time with the bikes on the track and less time flame wars with bimbominchia & "preparatori da cronoscalata" in forums.
I provide technical support to many European 125 SP class riders, in national and international championships. This gives me more satisfaction.
The plastic for front brake is useless.
The remaining are standard aftermarket products for road use. We have different opinions about the meaning of "very good"
My old photos were hosted on ImageShack, unfortunately they are no longer visible.
We never did such tests. And we never had sophisticated instruments. 'Try and see' was always used. And no simulations! (CIT. Jan Thiel)
1 utente(i) stanno leggendo questa discussione
0 utenti, 1 ospiti, 0 utenti anonimi